Klubstand på Timewinder Nostalgidage i Pinsen - Hundested

28. april 2024, kl. 12:00

Betaling

Via Dankort eller internationalt kreditkort & MobilePay Online

Vi gentager succesen og har klubstand på Timewinder i Pinsen i Hundested. Læs mere om selve begivenheden her: https://timewinder.dk/

Du skal tilmelde dig via hjemmesiden og du kan tilmelde dig med og uden Co-driver.
Vi gør opmærksom på at føreren af køretøjet kommer gratis ind og billetter til CO-driver skal købes i indgangen eller via eventets hjemmeside.

Din tilmelding her inkluderer kun morgenmad på klubstanden de pågældende dage du tilmelder dig for.

Krav til deltagelse:

- Ankomst på pladsen senest kl. 9 (før alle andre!)
- Du må forlade pladsen fra kl. 18.00

Vi forventer at du som deltager er med til at skabe en god og hyggelig stemning på klubstanden og vil besvare spørgsmål besøgende nu måtte have.

Ønsker du at overnatte på eventpladsen kan det nemt bookes på deres hjemmeside. Der findes også både hotel og campingpladser i nærheden.

Ved spørgsmål kontakt Tilde.

Tilmeldingsfrist er overskredet.